קבוצות טלגרם: 20 קבוצות מומלצות לטלגרם שחובה להכיר!

מחפשים קבוצות טלגרם? הכנסו עכשיו וצפו במעל ל-20 טלגרם קבוצות בישראל. ניתן להוריד טלגרם ולהכנס לקבוצות חדשות, ערוצי טלגרם מומלצים ישירות דרך ווב.

מה זה קבוצות טלגרם?

טלגרם היא מערכת מסרים מיידיים ששמה דגש על פרטיות. ההודעות (תמונות, קבצי וידאו, קישורי הורדה, תוכנות וכו') המועברות בערוצים, בקבוצות ובצ'אטים הפרטיים של האפליקציה מוצפנות ביותר. בטלגרם, משתמשים אחרים לא יכולים לקבל פרטים או לדעת דבר על האדם בצד השני. פרט לכינוי שמשתמש הגדיר, לא נחשף פרט.

מה ההבדל בין ערוצים לקבוצות?

בקבוצת Telegraph, כל המשתמשים יכולים לשוחח, להעביר קבצים והודעות, כולל המנהל. בניגוד לערוץ הטלגרם, רק מי שמוגדר כמנהל יכול לשתף הודעות, קבצים וכו', ושאר המשתמשים יכולים לצרוך את התוכן אך לא להגיב.

למה יש בוטים בטלגרם?

בוט הוא סוג של "משתמש אוטומטי" שיכול לעזור למשתמשים לסנן תוכן בקבוצה או בערוץ ולהפנות אותם לתוכן או למקום הרלוונטי. Telegraph היא אחת האפליקציות הראשונות שמשלבות בוטים בממשק ומאז השימוש בבוטים רק עולה. אז איך יוצרים בוט? בכמה צעדים פשוטים. אתה יכול גם להשתמש בבוטים קיימים המוצעים באינטרנט לשימושך האישי.

קבוצות טלגרם - טלגרם קבוצות

קניות בטלגרם

לחץ לצפייה

צפייה ישירה

לחץ לצפייה

לחץ לצפייה

אוכל

לחץ לצפייה

ספורט

לחץ לצפייה

תוכנות

לחץ לצפייה

לחץ לצפייה

חדשות

לחץ לצפייה

טיסות

לחץ לצפייה

עסקים

לחץ לצפייה

לחץ לצפייה

דרושים

לחץ לצפייה

עוד קבוצות ווצאפ אפשר למצאו כאן או כאן או כאן

אפליקציית הודעות זו בשם Telegram מתמקדת בהשגת מהירות ואבטחה. זה קל לשימוש, חינמי ומנווט במהירות. אתה יכול להשתמש בקבוצות טלגרם המובילות בכל המכשירים בו זמנית – ניתן לסנכרן את ההודעות שלך בצורה חלקה בכל מספר טלפונים, טאבלטים או מחשבים. עם הערכה חודשית של יותר מ-500 מיליון משתמשים פעילים, קבוצות טלגרם היא אחת מעשר האפליקציות שהורדות ביותר בעולם.

עם קבוצות טלגרם, אתה יכול לשלוח בקלות כל הודעה, תמונות, סרטונים וקבצים (doc, zip, mp3 וכו') וליצור קבוצות או ערוצים שיכולים להכיל עד 200,000 אנשים לשדר לקהל בלתי מוגבל. אתה יכול לכתוב לאיש הקשר הטלפון שלך ולמצוא אדם לפי שם משתמש. לכן, טלגרם היא כמו שילוב של SMS ודוא"ל – היא יכולה לענות על כל צרכי ההודעות האישיות או הארגוניות שלך. בנוסף, הם גם תומכים בשיחות קוליות ווידאו מוצפנות מקצה לקצה ובצ'אטים קוליים קבוצתיים עם אלפי משתתפים.

האם אתה להוט לחקור את קבוצות טלגרם ולמצוא קישורים לרשימת קבוצות הטלגרם הטובה ביותר לצ'אט עם זרים ולהכיר חברים חדשים ברחבי העולם באמצעות טלגרם? אז הגעתם למקום הנכון וקוראים את המאמר המעולה.

1.קבוצות טלגרם הטובה ביותר לאמנות וצילום

Mi Photography Club (קבוצה פרטית)

@PocoPhonePhotography

@redditphotography

@פימורה

2.קבוצות טלגרם הטובה ביותר לעסקים

@InnovateAndShare

@EntrepreneurialJourney

@wealthy_affiliate

@icolisting

@whalepoolbtc

@binanceexchange

3.קבוצת הטלגרם הטובה ביותר להנדסה

@Societyof Engineer

הנדסה_ספרים אלקטרוניים

מהנדס_מכוניות

4.קבוצות טלגרם הטובה ביותר לחינוך

@WritersClub

@scienceQuiz

@FTUCHAT

@Print3D_Group

5.קבוצת הטלגרם הטובה ביותר לדייטים

@PerfectMateMatch

@NewFriendChat

@Dating_Chat_Girls

6.קבוצת הטלגרם הטובה ביותר למזון ובריאות

@YogaLearners

@דיכאון וחרדה

@BistroTelegramma

7.קבוצת הטלגרם הטובה ביותר לצ'אט מהנה

@english_friends_chatting

@NewFriendChat

@ChatterBoxEnglish

@English_chatting_club

8.קבוצת הטלגרם הטובה ביותר למשחקים ואפליקציות

@Pc_Game_Down_Support

@inLineGamers

@prospectorsgame

1 – מה היתרון של קבוצת טלגרם?

  • קבוצת טלגרם נמצאת באפליקציה שהיא חינמית בהשוואה לוואטסאפ. זה לא משנה כמה הודעות שלחתם וכמה אנשים היו מעורבים בשיחה.
  • טלגרם עוזר לך לנהל קבוצות. אם יצרת יותר מקבוצה אחת למטרות שונות, זה מאפשר לך למיין כאשר סידרת אותם בהתאם לפוטנציאל שלהם.
  • ארגון מסע הפרסום שלך יכול להתבצע בעזרת מברק. אבל לפני שאתה משיק את הקמפיינים שלך, ודא שיש לך מספר רב של קהל היעד שלך באמצעות טלגרם.
  • לטלגרם יש שירות תמיכת לקוחות זמין בכל עת כדי להאזין לתלונתך. לוקח מעט מאוד זמן להגיב ולטפל בנושא.
  • אפליקציית הודעות זו עוזרת לך לצמצם את העלות של יצירת באנר, פרסום בטלוויזיה וברדיו. אתה צריך להאכיל את הקהל שלך במידע שאתה רוצה שהוא יראה.
  • זה יוצר פלטפורמה שמאפשרת ללקוחות שלך להגיע אליך ולתת לך משוב על אותה פלטפורמה – מתוך ראייה שלרוב הלקוחות קשה לעשות שימוש בשיחות או לשלוח מיילים.
  • טלגרם בטוח יחסית לצ'אט בגלל מדיניות הפרטיות שלה. המייסד, כדי לאשר זאת, ביקש שפורץ ינסה לפרוץ לפלטפורמת הטלגרם, ואם הם הצליחו, יש לו מחיר עבורם.
  • טלגרם תואם למכשירים שונים, iOS, Android, Mac, Linux או Windows. אפליקציית הודעות זו יכולה להיות בגרסאות שונות כדי להיות תואמת לכל מכשיר שבו אתה משתמש בה. יש לה גם גרסת אינטרנט. אז אתה יכול לגשת לפלטפורמה בכל עת.
  • טלגרם מייצרת חבילות מדבקות עבור המשתמשים שלה ומספקת דרך למשתמשים ליצור את המדבקות שלהם ולשתף.

 

2 – האם ערוצי טלגרם מקבלים תשלום?

טלגרם עצמה לא משלמת על ערוצים או קבוצות, ואין בה תוכנית מונטיזציה. עם זאת, בסוף 2020, היו חדשות שמונטיזציה של טלגרם תתחיל בקרוב. השליח מתכנן להכניס פרסום בערוצים ציבוריים.

אבל גם אם אין הזדמנות רשמית למונטיזציה.

טלגרם אינה משלמת לבעלי ערוצים וכרגע אין לה תוכניות מונטיזציה ייחודיות. עם זאת, אתה עדיין יכול להרוויח כסף מטלגרם על ידי עסקאות עם בעלי ערוצים אחרים או בעלי עסקים.

טלגרם היא אפליקציית הודעות חינמית. היא מרוויחה כסף מתרומות ממשקיעים וארגונים עשירים.

 

3 – עד כמה טלגרם בטוח?

טלגרם אכן מספקת מידה מסוימת של אבטחה והגנה למשתמשים שלה. עם זאת, הצפנה מקצה לקצה מסופקת עבור כל צ'אט בוואטסאפ ובסיגנל כברירת מחדל; זה מיועד רק לצ'אטים סודיים בטלגרם. אפשרות הצ'אט הסודי של טלגרם יכולה להיות רק בין שני אנשים, למעט צ'אטים קבוצתיים. אז עשה עוד קצת חפירות לפני שתבחר את קבוצת הטלגרם הטובה ביותר שלך לצ'אט.

סיכום

כעת, אתה יכול לעקוב בקלות אחר אחת מקבוצות הטלגרם המובילות המפורטות לעיל של העניין שלך. קבוצות אלה מאפשרות לך לחוות חוויה חדשה לגמרי ב- Telegram ללמוד דברים חדשים ולפגוש אנשים חדשים בקבוצות הטלגרם הטובות ביותר לצ'אט.

הפעל את אפליקציית Telegram בשולחן העבודה שלך. הקלד את שם הקבוצה בפינה השמאלית העליונה ולחץ על Enter. תחת תוצאות חיפוש גלובליות, תראה את רשימת כל הערוצים שמתכתבים עם השם שהזנת. לחץ על הערוץ הרצוי ובחר הצטרף לערוץ.

הצ'אט הפרטי והקבוצתי הרגיל של טלגרם אינם מוצפנים מקצה לקצה, רק צ'אטים סודיים. משמעות הדבר היא שניתן לאחסן את השיחות והמידע האישי שלך בשרתי טלגרם ולגישה לצוות וצדדים שלישיים. אם אתה רוצה פרטיות מלאה, השתמש באפשרות הצ'אט הסודי של טלגרם.

שתף את המאמר "קבוצות טלגרם: 20 קבוצות מומלצות לטלגרם שחובה להכיר!" עם חברים
קבוצות טלגרם
קבוצות טלגרם
קבל חדשות רכב ישירות לתיבת המייל שלך!