רכבים מומלצים לצעירים: 29 מכוניות לבני נוער שחובה להכיר!

מחפשים רכבים מומלצים לצעירים? מכוניות זולות לצעירים? הכנסו עכשיו וצפו ברשימה של רכבים מומלצים לצעירים: 29 רכבים מומלצים שמתאימה לצעירים ובני נוער

אז יש רישיון. עכשיו מה? אם אתה פותח בחיפוש אחר המכוניות הטובות ביותר לבני נוער, אנחנו יכולים לעזור. גם אם אין לך תקציב להביא הביתה את אחת מהבחירות שלנו, אנו נספק כמה עצות מועילות למסע שלך.

בחירת המכונית הטובה ביותר עבור נהגים חדשים 

כל מכשיר עם חיבור לאינטרנט הוא המסלול שלך לקבל את הסקופ על רכב שאתה עשוי לשקול כאחד עבור הנהג המתבגר שלך. אם אתה לא בוחר באחת מההצעות שלנו, זה פשוט מספיק לעשות את עבודת הרגליים באופן עצמאי. זה אולי לוקח זמן, אבל זה לא קשה. אתה תבין את התהליך שלנו תוך כדי עבודה על הסיפור הזה.

כמה עולה להוסיף נער צעיר לביטוח רכב?

הנה התשובה הקצרה: הרבה. אם תוסיף נער לביטוח הרכב שלך , אתה תשלם יותר. זה יהיה משמעותי יותר אלא אם כן אתה גר בהוואי. אין כמעט עלייה להוסיף נער לפוליסה שלך במדינה ה-50 שלנו. אם אתה גר במקום אחר, זה יכול לנפח את הפרמיה שלך ב-150% או יותר. ובדרך כלל זה יותר לנער זכר מאשר לנקבה.

כמובן שמכוניות מסוימות יקרות יותר מאחרות לבטח. אבל עיקר עלות הביטוח הנוספת של הנהג החדש היא כיסוי חבות. זה הכיסוי שמשלם עבור נזק לרכוש ופגיעה פיזית באחרים. ישנם גורמים רבים שספק ביטוח לוקח בחשבון בעת ​​חישוב הפרמיה.

זה בלתי אפשרי עבור אף אחד מלבד נציג חברת הביטוח, אפילו להעריך מה עשויה להיות הפרמיה החדשה שלך. כתוצאה מכך, שיתוף סוכן הביטוח שלך בתהליך מוקדם ככל האפשר חיוני כדי למנוע הפתעות.

רכבים מומלצים לצעירים, כל המכוניות אינן שוות

כאן אנחנו דנים בשכל הישר. יתכן שהגעת לנקודה בחייך שבה אינך מודאג יותר מכך שהרכב בו אתה נוהג מגדיר אותך איכשהו או משקף אותך.

לעתים קרובות, אותו נהג פחות מבוגר שפושט על המקרר שלך לא יחלוק את חוכמתך. רשימת רכבים מומלצים לצעירים תכיל כל מיני מכוניות, משאיות ורכבי שטח שבין אם אתם יכולים להרשות לעצמכם או לא, אולי לא מתאימים או בטוחים עבורם .

בכניסה לרשימת רכבים מומלצים לצעירים, קבענו כמה סטנדרטים לגבי הרכבים שנחשבים כטובים ביותר עבור נהגים בני נוער. זכור כי עליך לאזן את עלות הרכב עם תכונות הבטיחות שהוא כולל.

בעוד שדגמים חדשים יותר יציעו ככל הנראה תכונות בטיחות וסיוע לנהג מתקדמות יותר מאשר דגמים ישנים יותר, ייתכן שמחירה של מכונית חדשה לא יהיה ריאלי עבור משפחות רבות. כאשר אתה מתכנן את התקציב שלך לרכב, ייתכן שיהיה חכם לקחת בחשבון את העלות הפוטנציאלית של תיקון ופחחות .

אם התקציב המשפחתי שלך מאפשר זאת, יש לנו ברשימת רכבים מומלצים לצעירים גם כלי רכב משנת 2013 ומעלה מגיעים עם שלושת תכונות הבטיחות הגדולות: בלמים נגד נעילה, בקרת משיכה ובקרת יציבות.

סוגי מכוניות שיש להימנע מהם לצעירים

מכוניות עירוניות זעירות עשויות להיות זולות יותר ולקבל קילומטראז' דלק טוב יותר מאשר קומפקטיות או בינוניות. עם זאת, בתחרות עם משאית או רכב שטח בגודל מלא על הכביש, הם תמיד ייצאו במקום השני.

מכוניות ספורט עשויות להיראות מגניבות, אבל הן עשויות לפתות את המתבגר שלך לנהוג מעבר ליכולותיו. רכבי שטח גדולים או טנדרים יקיפו את בני הנוער שלך עם יותר מתכת, אבל הם עשויים להיות גדולים מדי עבור המתבגר שלך להתמודד איתו. הם פשוט מאתגרים יותר לחנות. ואז יש את בעיית חסכון הדלק.

מכוניות בעלות כוחות סוס גבוהים יהיו  ברשימת רכבים מומלצים לצעירים, אבל אפילו נהגים מנוסים יכולים לנהוג יתר על המידה בכישוריהם על מדרכה ספוגת גשם. כוח סוס מוגבר מתורגם לפרמיות ביטוח גבוהות יותר ויותר פוטנציאל לצרות.

תכונות בטיחות לרכבים לצעירים

רכבים מומלצים לצעירים בתחום הבטיחות – בואו נודה בזה: טכנולוגיית הבטיחות הופכת יקרה. זה אחד הגורמים שמעלה ללא הרף את עלות המדבקות של מכוניות חדשות. בעוד יצרניות רכב רודף אחר מכוניות ללא נהג , כל מיני טכנולוגיות חדשות שיעזרו לנהג מחלחלות לרשימת התכונות הסטנדרטיות והאופציונליות של כמעט כל דגם.

אם אתה ומשפחתך יכולים להרשות לעצמם לקנות מכונית חדשה עבור המתבגר שלך, חפשו רכב עם כל התכונות הללו. אם אתה מסתכל על מכונית משומשת, ייתכן שלא תמצא את כולם. ככל שהמכונית חדשה יותר, כך הסיכויים שלך טובים יותר.

תכונות בטיחות וסיוע לנהג מתקדמות

  • בלמים נגד נעילה הם עמוד השדרה של שתי המערכות הבאות. הם מווסתים אוטומטית את הבלמים כדי למקסם את כוח העצירה תוך שהם מאפשרים לנהג לנווט סביב בעיות.
  • בקרת המשיכה מקדמת האצה מבוקרת באמצעות הבלמים נגד נעילה המאטים גלגל הנעה מסתובב.
  • בקרת היציבות משתמשת בבלמים נגד נעילה כדי להפעיל בלימה על הגלגל או הגלגלים המתאימים כדי לסייע בתיקון החלקה.
  • אזהרת התנגשות קדימה עם בלימת חירום אוטומטית קדמית היא מערכת המשתמשת בחיישנים לניטור מה לפני המכונית שלך, יחד עם מהירות המכונית שלך. אם הוא חושב שהתרסקות עשויה להיות קרובה, זה נשמע אזהרה. אם לא תגיב, המערכת יכולה להפעיל את הבלמים באופן אוטומטי.
  • ניטור נקודה עיוורת משתמש בחיישנים, ולעיתים במצלמות, כדי לזהות כלי רכב בנתיבים סמוכים שאולי לא יופיעו במראות הצד שלך. אז תאיר אזהרה חזותית על מראות הצד, עמוד A או במקום אחר.

למרות שאנו מאמינים שהרשימה הקצרה הזו של טכנולוגיות בטיחות/סיוע לנהג מתקדמות היא הבסיס למכוניות הטובות ביותר עבור נהג צעיר, מספר תכונות נפוצות נוספות עוזרות לכל נהג להפעיל בבטחה רכב.

ייתכן שלא תחשוב על חלק מאלה כעל תכונות בטיחות. עם זאת, גורמים רבים משתפים פעולה כדי לייעל את הפעולה הבטוחה של המכונית תוך מזעור לחץ הנהג. ברכבים מומלצים לצעירים, ציינו כמה מאלה בתיאורי הרכב הקצרים שלנו.

תכונות אחרות שכדאי לקחת בחשבון

  • מראות חיצוניות עם מחווני איתות
  • מושב נהג מתכוונן בכוח
  • הגה הטיה וטלסקופי
  • בקרת אקלים אוטומטית
  • פנסי לד ופנסים אחוריים
  • אורות גבוהים אוטומטיים
  • בקרת שיוט אדפטיבית
  • סיוע להתנעת הגבעה
  • מערכת אינפורמציה עם זיהוי קולי
  • כריות אוויר, לפחות שש
  • כיבוי אוטומטי של פנסים
  • מצלמות 360 מעלות

בנוסף, מספר יצרניות רכב, כולל לקסוס, פולקסווגן, שברולט, טויוטה, קיה, פורד ויונדאי, מציעות סוג כלשהו של מוניטור נהיגה שניתן לתכנות כדי לעזור לעקוב ולקבוע גבולות לנהג המתבגר שלך.

עד כמה חשובים דירוגי מבחני התרסקות?

כשהרכבנו את רכבים מומלצים לצעירים התייחסנו ברצינות לציוני מבחני ריסוק, וזו הסיבה ששילבנו אותם במוקדמות לבחירות שלנו. המחקר שלנו מבוסס על נתונים של ארגוני מבחני ריסוק של צד שלישי כגון המכון לביטוח כבישים מהירים (IIHS), יחד עם המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים בכבישים (NHTSA). הגישות ופרמטרי הבדיקה שלהם פועלים אחרת.

שישה אזורי בדיקה עבור IIHS

  • חזית חפיפה קטנה בצד הנהג
  • חזית חפיפה קטנה בצד הנוסע
  • חזית חפיפה בינונית
  • צד
  • חוזק גג
  • משענות ראש ומושבים

שלושה תחומי בדיקה עבור NHTSA

NHTSA מבצעת שלושה מבחנים, כאשר כל אחד מהם מבחין באמצעות מערכת של כוכבים. הציון הטוב ביותר הוא 5 כוכבים, והגרוע ביותר הוא כוכב אחד. NHTSA מציינת כל מבחן בנפרד ולאחר מכן גם מוציאה ציון כולל.

  • התרסקות חזיתית
  • התרסקות צד
  • התרסקות התהפכות

שווה בדיקה: איך לבדוק עומק צמיג ברכב

רכבים מומלצים לצעירים בשוק של היום

אם חפשתם רכבים מומלצים לצעירים, אולי אתה מודע היטב לכך שמלאי רכב חדש ומשומש נראה צפוף עד כדי גיחוך. המחסור בשבבי מוליכים למחצה, שיבושים בשרשרת האספקה ​​וגורמים אחרים פגעו ביצרני הרכב, הפחיתו את הייצור וחנקו את המלאים.

אפקט הטפטוף אפילו פגע במלאי המכוניות המשומשות, אם כי הוא מתחיל להקל מעט. ללא מכוניות חדשות למכירה, סוחרים לא מייצרים טרייד-אין. כתוצאה מכך, מחירי המכוניות המשומשות והחדשות זינקו גבוה מהרגיל, וסוחרים נוטים פחות להתמקח על המחיר.

מה שכל זה מתורגם עבורך כקונים הוא שאתה חייב לעבוד קשה יותר, לחקור יותר, להישאר סבלני ולהיות מוכן להתפשר. הסיכויים למצוא בדיוק את מה שאתה רוצה במחיר שאתה רוצה לשלם אינם לטובתך. במילים אחרות, כל תכונה, כולל צבע , שאינה צורך בסיסי היא משהו שאתה צריך להיות מוכן להתפשר עליו. כאשר אתה מוצא את הרכב הזה עבור המתבגר שלך שאתה יכול לחיות איתו ולהרשות לעצמו, קנה אותו. רוב הסיכויים שזה לא יתעכב על המגרש לאורך זמן.

להלן רשימת 29 רכבים מומלצים לצעירים

המכוניות המשומשות הטובות ביותר לבני נוער מתחת ל-20,000 שקל

טויוטה RAV4 2017

טויוטה RAV4 2017

טויוטה RAV4 לשנת 2017 זוכה בפרס IIHS של Top Safety Pick+, ומציע מגוון של טכנולוגיות בטיחות מתקדמות. חפש לפחות דגם SE, שיקנה לך את מירב תכונות הבטיחות. זה יביא לך גם פנסי LED, בקרת אקלים אוטומטית דו-אזורית, פנסי ערפל, התרעה על סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ואורות גבוהים אוטומטיים.

עוד מידע על טויוטה RAV4 2017

מאזדה CX-5 שנת 2018

מאזדה CX-5 שנת 2018

אם תבחרו במאזדה CX-5 לשנת 2018 בעיצוב Touring, הוא מגיע עמוס בתכונות בטיחות מתקדמות וסיוע לנהג. בנוסף, הוא מספק פנסי LED, פנסי פילוס אוטומטי, בקרת אקלים דו-אזורית אוטומטית, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעה על סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על הנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. זה עמד בכל מבחני הריסוק. זה גם מציע אמינות מעולה.

עוד על מאזדה CX-5 שנת 2018

2017 הונדה CR-V

2017 הונדה CR-V

הונדה CR-V 2017 ידידותית מאוד לנהג צעיר. זוהי שנת הדגם הראשונה שנהנית מהעיצוב המחודש של הונדה ל-CR-V. לדגם ה-EX יש את עזרי הנהג המומלצים שלנו ותכונות בטיחות מתקדמות. יש לו גם פנסי ערפל, בקרת אקלים דו-אזורית אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על נתיב, ואורות גבוהים אוטומטיים.

מידע על 2017 הונדה CR-V

2020 טויוטה קורולה

2020 טויוטה קורולה

טויוטה ארזה את הקורולה הקומפקטית סדאן עם המון אבזור סטנדרטי. זה TSP וזכה בדירוג 5 כוכבים של NHTSA. כדי להשיג בטיחות מתקדמת, חפש לפחות רמת גימור LE עם חבילת הנוחות. מאפיינים נוספים שראויים לנהג הצעיר הם סיוע להתנעת גבעה, מראות מחוממות עם איתותים משולבים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על נתיב, זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית ואורות גבוהים אוטומטיים. מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 1.8 ליטר וה-CVT מספקים 38 קמ"ג על הכביש המהיר.

עוד על 2020 טויוטה קורולה

מאזדה 3 2019

מאזדה 3 2019

לירה שטרלינג ודולר לדולר, קשה לנצח את המאזדה 3 בסגמנט שלה. הוא משיג 35 קמ"ג משוער על הכביש המהיר וזוכה לציונים מצוינים בכל מבחן ריסוק מ-IIHS ו-NHTSA. בנוסף לבטיחות המתקדמת, ה-Select מגיעה עם פנסי LED ופנסים אחוריים, מראות חיצוניות עם איתותים משולבים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים דו-אזורית אוטומטית, שמונה כריות אוויר, התרעה על סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על הנתיב, התראת תשומת לב לנהג. , ואורות גבוהים אוטומטיים.

עוד על מאזדה 3 2019

הונדה אקורד 2017

הונדה אקורד 2017

ה-IIHS דירג את הונדה אקורד לשנת 2017 דירוג של 5 כוכבים. חפשו רמת גימור EX ומעלה המצוידת בחבילת ה- Honda Sensing האופציונלית של תכונות בטיחות מתקדמות. סוויטה זו כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה להפחתת התנגשות, סיוע לשמירה על נתיב, ועוד. ה-EX מגיע גם עם המצלמה והצג של LaneWatch.

עוד על הונדה אקורד 2017

טויוטה פריוס 2017

טויוטה פריוס 2017

טויוטה פריוס היא היברידית ייעודית שידועה באמינות ובבטיחות שלה. החל משנת 2017, חבילת הסיוע לנהג ותכונות בטיחות מתקדמות של Toyota Safety Sense-P הגיעה כסטנדרט. חבילה זו כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב וזיהוי לפני התנגשות עם הולכי רגל. כדי להשיג את צג הנקודה העיוורת, קנה פריוס פור או פריוס פור טורינג. מאפיינים מרכזיים נוספים הם פנסי Bi-LED, אורות גבוהים אוטומטיים ובקרת אקלים אוטומטית. לפי הערכת הממשלה, צריכת הדלק טובה כמו עיר מרשימה של 58 קמ"ג, כביש מהיר של 53 קמ"ג ו-56 קמ"ג ביחד.

עוד על טויוטה פריוס 2017

קיה ספורטאז' 2018

קיה ספורטאז' 2018

רכב השטח הקומפקטי של קיה ספורטאז' 2018 קיבל ציון טוב במבחני ריסוק ובעל אמינות מרשימה. בעיצוב EX עם חבילת הטכנולוגיה, הוא מספק את תכונות הבטיחות המומלצות שלנו. הוא כולל גם אורות גבוהים אוטומטיים, פנסי ערפל ומייבש קרח מגב שמשות. ולמרות שזה כנראה לא יציל את חיי המתבגרים שלך, מערכת הניווט עשויה לעזור להם להגיע לאן שהם הולכים.

עוד על קיה ספורטאז' 2018

הונדה סיוויק 2018

הונדה סיוויק 2018

הונדה סיוויק היא מכונית סדאן מרווחת וחסכונית בדלק המציעה שפע של תכונות טכניות ובטיחותיות. חפשו Honda Civic EX 2018 עם Honda Sensing, חבילת תכונות הבטיחות המתקדמות. זו הייתה אופציה כשהמכונית הייתה חדשה. הוא כולל בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על נתיב, ואורות גבוהים אוטומטיים. הונדה הציעה את הסיוויק 2018 כקופה והאצ'בק, בנוסף לסדאן שמתומחר כאן.

עוד על הונדה סיוויק 2018

שברולט אקווינוקס 2019

שברולט אקווינוקס 2019

עם שברולט אקווינוקס 2019 , החיפוש שלך צריך להתחיל עם רמת הגימור LT. זה הגיע כסטנדרט עם טכנולוגיית נהג נוער, אזהרת התנגשות קדימה עם בלימת חירום, התרעה על סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על נתיב, ואורות גבוהים אוטומטיים. עם זאת, אנו ממליצים למצוא אחד עם חבילת מותאם אישית ונוחות. זה מוסיף ניטור בנקודה עיוורת והתראה על תנועה מאחור, יחד עם מושבים קדמיים מחוממים ומראות מחוממות עם מחווני איתות.

עוד על שברולט אקווינוקס 2019

רכבים מומלצים לצעירים ובני נוער מתחת ל-15,000 שקל

להלן רשימת רכבים מומלצים לצעירים בפחות מ-15 אלף שקל

2018 קיה סול

2018 קיה סול

לקיה סול יש שילוב מגניב של סגנון נועז, ערך ומעשיות שהופכים את 5 הדלתות הזה למושך עבור אנשים בכל הגילאים. הנשמה 2018 נבחרה כ-Top Safety Pick+. בעוד שה-Soul מגיע כסטנדרט עם הרבה בטיחות, אנו ממליצים לקנות + (פלוס) או ! (קריאה) הכוללת את ניטור הנקודה המתה האופציונלית, אזהרת התנגשות קדימה והתראה על תנועה חוצה מאחור.

עוד מידע על 2018 קיה סול

2017 טויוטה קורולה

2017 טויוטה קורולה

טויוטה קורולה היא עמוד התווך בסגמנט הקומפקטי כבר עשרות שנים. סדאן זו ידועה בעמידות ואמינות רבה והיא בחירה בטיחותית מובילה. הוא מגיע גם כסטנדרט עם Toyota Safety Sense (TSS-P), חבילה מלאה של תכונות בטיחות מתקדמות.

עוד על 2017 טויוטה קורולה

מאזדה 3 2018

מאזדה 3 2018

אנחנו אוהבים את העיצוב במאזדה 3 האצ'בק, שהוא מלוטש וספורטיבי. זה תואם היטב את הטיפול של המכונית. מאזדה מציעה גם מכונית סדאן 4 דלתות מסורתית יותר עבור אלה שאינם נמכרים. זה מגיע כסטנדרט עם צג נקודה עיוורת והתראה על תנועה חוצה מאחור. ובכל זאת, השדרוג לחבילת האבזור הפרימיום Grand Touring מוסיף אזהרת סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על הנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

עוד על מאזדה 3 2018

2015 הונדה CR-V

2015 הונדה CR-V

הונדה CR-V, אהוב רב שנתי בקרב רכבי שטח קומפקטיים, הוא אחד הדגמים שהתחילו את הסגמנט. ל-CR-V עיצוב חד, ישיבה נוחה לחמישה, ומתגאה במרווח מטען טוב וביעילות דלק. CR-V 2015

עוד על 2015 הונדה CR-V

מאזדה CX-5 שנת 2016

מאזדה CX-5 שנת 2016

אם אתה רוצה רכב שטח קומפקטי ספורטיבי שיכול להכיל גם את המשפחה שלך ואת הציוד שלהם, מאזדה CX-5 עשוי להיות ההתאמה המושלמת. ה-CX-5 נוסע ומתנהג כמו מכונית. הוא מציע גם צריכת דלק מעולה ושפע של תכונות בטיחות מתקדמות והוא רכב TSP+. אם תמצא טורינג, תיהנה ממסך נקודה עיוורת, התראה על תנועה חוצה מאחור וממצלמה אחורית.

עוד על מאזדה CX-5 שנת 2016

טויוטה פריוס 2015

טויוטה פריוס 2015

טויוטה פריוס היא מכונית האצ'בק 5 דלתות המשלבת בין מנוע בנזין למנוע חשמלי. צריכת דלק מצוינת ושפע של מקומות מטען נמצאים לצד הנסיעה. בעוד שרבות מתכונות הבטיחות של ההיברידית הזו מגיעות כסטנדרט, אם אתה קונה פריוס 5 עם חבילת הטכנולוגיה המתקדמת, תקבל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לפני התנגשות וסיוע לשמירה על נתיב. הפריוס הזו היא זוכה TSP+.

עוד על טויוטה פריוס 2015

רכבים מומלצים לצעירים לבני נוער מתחת ל-10,000 שקל

הונדה אקורד 2013

הונדה אקורד 2013

הונדה אקורד זוכה תכופות בפרס הקנייה הטובה ביותר של KBB בקטגוריית סדאן בינונית. Top Safety Pick+ זה מציע טיפול טוב והרבה מקום לאנשים ולחפציהם. קנה EX-L או Touring כדי לקבל אזהרת התנגשות קדימה, אזהרת סטייה מנתיב ותצוגת ה-Honda LaneWatch בנקודה עיוורת.

עוד על הונדה אקורד 2013

2013 טויוטה קאמרי

2013 טויוטה קאמרי

אחד הדגמים הנמכרים ביותר של טויוטה, טויוטה קאמרי המרווח והנוח מתהדר באיכות ואמינות מעולים. למרות שזהו רכב TSP עם הרבה בטיחות סטנדרטית, קנה XLE כדי להוסיף צג נקודה עיוורת.

עוד על 2013 טויוטה קאמרי

מאזדה 3 2014

מאזדה 3 2014

עם מאזדה3 , לא תטעו עם הנוחות של מכונית סדאן או הגמישות של הצוהר. הוא זכה גם בבחירת TSP+ וגם בדירוג 5 כוכבים של NHTSA. מאזדה זו מגיעה כסטנדרט עם שש כריות אוויר, ABS עם חלוקת כוח בלם אלקטרונית וסיוע בבלימה, בקרת יציבות, בקרת משיכה וסיוע לשיגור גבעות. ה-Touring מוסיף ניטור בנקודה עיוורת והתראה על תנועה חוצה מאחור, ואולי תוכל למצוא אחד כזה עם מצלמה אחורית. חפש s Grand Touring המצויד בחבילת הטכנולוגיה כדי להוסיף אזהרת סטייה מנתיב.

עוד מידע על מאזדה 3 2014

2013 טויוטה קורולה

2013 טויוטה קורולה

טויוטה קורולה האמינה מגיעה כסטנדרט עם מגוון רחב של תכונות בטיחות מתקדמות, לרבות בלמים נגד נעילה, בקרת יציבות ומשיכה, וסיוע בבלימה. חפש את בחירת הבטיחות המובילה הזו בגזרת LE-או גבוה יותר כדי לקבל בקרת שיוט. הקורולה נוחה וקלה לנהיגה, ואולי תופתעו מכמה מרווחים המושבים האחוריים.

עוד מידע על 2013 טויוטה קורולה

הונדה סיוויק 2015

הונדה סיוויק 2015

הונדה סיוויק זמינה במגוון סגנונות מרכב עם מבחר מנועים ותיבות הילוכים. יתר על כן, Civics ידועות בבטיחות, נוחות ויעילות דלק. הסיוויק היא TSP שמגיעה כסטנדרט עם ABS, מצלמה אחורית, בקרת יציבות, סיוע בבלימה ועוד.

עוד על הונדה סיוויק 2015

טויוטה RAV4 שנת 2009

טויוטה RAV4 שנת 2009

טויוטה RAV4 הנוח 2009 זמין כרכב שטח קומפקטי ל-5 או 7 נוסעים, ותוכלו להשיג מנוע 4 צילינדרים חסכני או V6 חזק. RAV מהדור הזה הגיע כסטנדרט עם מצלמה אחורית המשתמשת בצג במראה האחורית. היו לו גם בקרת משיכה ובקרת יציבות משופרת, וה-ABS שלו השתמש בחלוקת כוח בלמים אלקטרונית ובסיוע בלימה.

עוד על טויוטה RAV4 שנת 2009

הונדה אלמנט 2011

הונדה אלמנט 2011

בהתבסס על אותה פלטפורמה כמו ה-CR-V, הונדה אלמנט משלבת פנים קל להגדרה, עמיד בפני מזג אוויר עם עיצוב ייחודי. בחירה בטיחותית מובילה, אלמנט 2011 הגיע כסטנדרט עם ABS עם חלוקת כוח בלמים אלקטרונית וסיוע בבלימה, בקרת יציבות ומשיכה, וניטור לחץ אוויר בצמיגים.

עוד על הונדה אלמנט 2011

2011 טויוטה אבלון

2011 טויוטה אבלון

טויוטה אבלון היא נסיעה אמינה ויוקרתית שאתה עשוי לצפות מקו היוקרה של יצרנית הרכב של לקסוס. יש לו גם V6 חסכוני בדלק והרבה מקום להסעות סביב משפחה קטנה בסטייל. בחירה בטיחותית מובילה שזכתה לציון 5 כוכבים מ-NHTSA, ה-Avalon הגיעה כסטנדרט עם מגוון רחב של תכונות בטיחות.

עוד על 2011 טויוטה אבלון

רכבים מומלצים לצעירים מתחת ל-5,000 שקל

רשימת רכבים מומלצים לצעירים מתחת ל-5 אלף שקל

הונדה סיוויק 2006

הונדה סיוויק 2006

הונדה סיוויק נחשבת על ידי חלק כסטנדרט הזהב למכוניות קומפקטיות, לכאורה לא יכולה לעשות שום עוול. מעודן עם התאמה וגימור טובים ונסיעה נוחה, סדאן זו מתמודדת היטב וידועה באמינות. זו גם בחירת IIHS TSP Gold – הרמה העליונה שלהם לבטיחות ב-2006 – וזכתה לדירוג של 5 כוכבים NHTSA. הערה: הסדאן תפקדה טוב יותר מהקופה במבחן IIHS.

עוד מידע על הונדה סיוויק 2006

2007 טויוטה קורולה

2007 טויוטה קורולה

עם מוניטין של אמינות רבה, חסכון בדלק (עם ממוצע של 29 קמ"ג) וערך מכירה חוזרת, טויוטה קורולה מטה את הכף כמו מעטות אחרות. חלקים יש בשפע וכך גם הטכנאים שיודעים לתקן אותם. הקורולה הזו קיבלה ציון טוב במבחני IIHS ו-NHTSA. קנה LE כדי לקבל את כל תכונות הבטיחות הזמינות, כולל כריות אוויר נוספות.

עוד מידע על 2007 טויוטה קורולה

2005 טויוטה אבלון

2005 טויוטה אבלון

טויוטה אבלון בגודל מלא מציעה חלל פנים נדיב עמוס כל כך הרבה יוקרה עד שבעלים רבים מחשיבים את המכונית כמעט כמו לקסוס. זוהי מכונית סדאן מודרנית עם הנעה קדמית עם היסטוריה ללא דופי של שירות מעולה, איכות יוצאת דופן ומכירה חוזרת מהטובות בכיתה. ה-Avalon מציעה גם מנוע V6 חזק אך חסכוני בדלק ותא מטען ענק ונגיש בקלות. בשנת 2005, בקרת יציבות הייתה אופציונלית, וכך גם בקרת שיוט אדפטיבית. קנה XLS או מוגבל כדי לקבל את תכונות הבטיחות המתקדמות ביותר.

עוד מידע על 2005 טויוטה אבלון

הונדה פיילוט 2006

הונדה פיילוט 2006

הונדה פיילוט זכה למוניטין של אמינות, נוחות וביצועים. מנוע ה-V6 החלק המשי שלו מספק ביצועים חזקים יחד עם צריכת דלק טובה. אם אתה רוצה הנעה לכל הגלגלים, מערכת VTM-4 החדשנית של הונדה מספקת חיבור אוטומטי בעת הצורך ומצב נעילה ידני להתמודדות עם אותם מצבים קשים יותר. הטייס פעל היטב בבדיקות IIHS ו-NHTSA. קנה רמת גימור EX ומעלה כדי לקבל בקרת יציבות, חלוקת כוח בלמים אלקטרונית וסיוע בבלימה, בקרת יציבות וניטור לחץ אוויר בצמיגים.

עוד מידע על הונדה פיילוט 2006

2004 טויוטה פריוס

2004 טויוטה פריוס

המכונית ההיברידית המיינסטרים הראשונה, הפריוס , מגובה באמינות המפורסמת של טויוטה, מגיעה עם חלל פנים מרווח ושטח מטען גדול, וחיסכון בדלק עד 49 קמ"ג. למרות שהוא הגיע כסטנדרט עם ABS עם חלוקת כוח בלמים אלקטרונית, כריות אוויר קדמיות כפולות ובקרת משיכה, חפשו דגם המצויד בכריות האוויר האופציונליות לפגיעה צדדית. פריוס זו הצליחה היטב במבחני בטיחות כשהיא מצוידת בכריות האוויר הנוספות.

עוד מידע על 2004 טויוטה פריוס

2002 טויוטה היילנדר

2002 טויוטה היילנדר

טויוטה היילנדר הוא אחד מרכבי השטח הקרוסאוברים הפופולריים ביותר בשוק. הוא מגלם את הטיפול והבטיחות של מכונית תוך מתן חדר פנימי ורבגוניות של רכב שטח גדול. ההיילנדר מציע איזון טוב בין אנשים ומרחב מטען. למרות גילו המבוגר של דגם זה, היסטוריית השירות המצוינת שלו לטווח ארוך הופכת אותו להשקעה ראויה. הדור הזה של Highlander ביצע ביצועים טובים בבדיקות IIHS ו-NHTSA.

עוד מידע על 2002 טויוטה היילנדר

קצת מהרשימה של של רכבים מומלצים לצעירים
טויוטה קאמרי.
הונדה סיוויק.
סובארו אימפרזה.
פורד פיאסטה.
טויוטה קורולה.
מאזדה 3.
יונדאי סנטה פה.

בנוגע ללמידה נהיגה כדאי לבחור ברכב שטח קטן או בינוני או קרוסאובר כדי להפיק את היתרונות תוך הימנעות מהחיסרון בגודל אם אינך יכול ללמוד על מכונית רגילה . ובנוגע לקנייה, אלא אם כן יש לך באמת תקציב לרכב ראשון, אנו ממליצים שלא

שתף את המאמר "רכבים מומלצים לצעירים: 29 מכוניות לבני נוער שחובה להכיר!" עם חברים
29 רכבים מומלצים לצעירים
29 רכבים מומלצים לצעירים
קבל חדשות רכב ישירות לתיבת המייל שלך!