4 המרכיבים החיוניים של דף נחיתה מנצח

להלן 4 המרכיבים החיוניים של דף נחיתה מנצח – בין אם אתה מנסה לאסוף לידים, להגביר מכירות או לעשות משהו אחר לגמרי, דפי נחיתה עושים את מה שהאתר שלך לא יכול על ידי שמירה על יעד המרה ייעודי אחד .

אתרים מסיחים את דעת המבקרים שלך עם מוצרים, שירותים והצעות מרובות. לעומת זאת, דפי נחיתה שומרים על מיקוד הקהל שלך במסע פרסום ספציפי (ומגדילים את הסיכוי שהם יבצעו המרה). אם אנחנו מדברים על טקטיקות אש מהירה שמביאות לתוצאות, דפי נחיתה הם זה. 

אבל איך אתה יכול להיות בטוח שדף הנחיתה שלך עומד להגיע למטרה?

בניית דף נחיתה

להלן חמשת מרכיבי הליבה של דף נחיתה עם המרות גבוהות :

זכור: לדף שלך צריך להיות יעד המרה אחד בלבד . יעד ההמרה שלך הוא מה שאתה רוצה להוציא מדף הנחיתה שלך – לידים, קליקים, מכירות, מה שלא יהיה. לפני יצירת דף נחיתה ומתווה אלמנטים טכניים כמו כותרות, תמונות גיבורים וכפתורים, הקפד לזהות את הדבר היחיד שאתה מקווה לקבל מהמבקרים שלך.

1. הצעת המכירה הייחודית שלך (USP)

במה אתה שונה מהמתחרים שלך? למה שמישהו יבחר בך על פני מותג אחר?

הצעת המכירה הייחודית שלך (USP) מגדירה ציפיות ברורות ללקוחות שלך ומציינת מדוע אתה חברת החלומות שלהם. לא מדובר בתכונות משוכללות, אלא בהבטחת המותג המיוחדת שלך ללקוח שלך. 

אנלוגיה מועילה לשקול היא הרווק, או הרווקה. (כן, אנחנו הולכים לשם.)

חדר של רווקים מלאי תקווה עומד בתור כדי לגנוב את ליבו של מארח אטרקטיבי. כל מתחרה אומר שהם אוהבים גורים, יש להם עבודה יציבה ומוכנים להתיישב ולהקים משפחה עם "האחד". בלה, בלה, בלה . 

המפתח להגיע לסוף המופע (טקס האירוסין) הוא לעמוד מעל השאר ולהוכיח את ההבטחות שהבטחת. זו טלוויזיה ריאליטי – אם אתה משקר, טוויטר יקרא לך לצאת.

בחזרה לעולם השיווק, אתה נמצא בעמדה דומה, מתמודד על לב הלקוחות הזכאים. רק להיות בחדר זה לא מספיק כדי שישימו לב אליו. כדי לבלוט מהקהל, ה-USP שלך צריך לתאר בבירור מי אתה וכיצד ההצעה שלך תועיל למבקרים.

איך זה נראה בדף נחיתה?

אתה צריך להגיע לנקודה – ומהר – לפני שהלקוח שלך ממשיך הלאה. החוכמה של USP טוב היא לפרק את ההצעה שלך לרמה הבסיסית ביותר שלה, תוך תיאור התועלת הספציפית שהלקוחות שלך יקבלו על ידי בחירת המוצר או השירות שלך.

תארו לעצמכם קו איסוף נורא ואיום. משהו בסגנון: "אתה מלאך? כי אתה נראה כאילו נפלת מגן עדן…" (אוף, כף פנים.)

מה שבסופו של דבר עושה את מיכל הפותחן הזה הוא שהוא לא מציב ציפיות. איזו רמת מחויבות מובטחת או מתבקשת? צחוק? כמה דקות של שיחה מנומסת? להתחתן, להביא כמה ילדים, ולהתמקם בפלורידה? אתה פשוט לא יודע.

בוא נחקור את שלושת המקומות שבהם אתה רוצה להיות בטוח שה-USP שלך יופיע:

  • הכותרת הראשית
  • הכותרת התומכת
  • הסיום

טקטיקה מס' 1 של USP: הכותרת הראשית

הכותרת שלך היא הדבר הראשון שאנשים רואים. זה קריטי שהוא יתאר מה המבקר יקבל מהחברה שלך ויראה למבקר שהוא נמצא במקום הנכון. באופן אידיאלי, הכותרת שלך קצרה, נוקבת, ומעל לכל השאר – ברורה. 

טיפ! לא יכול להסכים עם הבוס שלך על כותרת? אולי זה אפילו לא על מילים אלא ויכוח גדול בין ערכת צבעים כחולים ואדומים. גרסאות עמוד מאפשרות לך ליצור גרסאות מרובות עבור מסע פרסום אחד כדי לבדוק הודעות או לפנות לקהלי יעד שונים.

טקטיקה מס' 2 של USP: הכותרת התומכת

הכותרת שלך יכולה לומר כל כך הרבה רק אם היא תישאר ניתנת לעיכול. הדרך הקלה ביותר לשמור את זה קצר ומתוק היא להוסיף כותרת תומכת. 

ניתן להשתמש בכותרת תומכת בשתי דרכים:

  1. כהרחבה ישירה של הכותרת, כאשר היא עוקבת אחר הכותרת הראשית (כמו סיום משפט).
  2. כדי להרחיב את ההודעה על ידי החלת שכבה נוספת ומשכנעת שתתמוך בהצהרה הראשית.

טקטיקה מס' 3 של USP: הסיום

כאשר דף הנחיתה שלך מגיע לסיומו, יש לך הזדמנות אחרונה לתקשר את היתרון של ההצעה שלך. תחשוב על זה כך: לפני שהאורח שלך מוכן להתחייב ולחיות איתך  באושר ועושר , הוא צריך את הביטחון הסופי שהוא עושה את הצעד הנכון.

אתה יכול להרגיע את החששות שלהם על ידי סיום הדף שלך עם קופירייטינג קטלני או קריאה ברורה לפעולה שסוגרת את הלולאה של נרטיב ה-USP שלך. 

קצר וקולע. בּוּם.

2. התכונות והיתרונות שלך

כותרת וצילום גיבור יעילים מושכים את תשומת הלב של הלקוח שלך, בעוד שסעיף התכונות מספק קצת יותר פרטים ועונה על כל השאלות שנותרו.

כאשר אתה מציג את התכונות שלך, עדיף למסגר אותן בצורה שתדגיש את התועלת שהם מספקים. זכור: התכונות שלך מתארות מה המוצר או השירות שלך עושים, בעוד שהיתרונות שלך מתארים את הערך שאתה מספק . לפני פירוט התכונות שלך, נסה לשים את עצמך בנעלי הלקוח שלך ולענות: "איך המוצר או השירות הזה יועיל לי?

בטח, אתה יכול לכתוב דף נחיתה באורך רומן המכסה כל תכונה, אבל אתה תאבד את תשומת הלב של המבקר שלך במהירות. עדיף שתכתוב סיכום קצר של כל אחד מהם (עם התמקדות בערך), ואז אולי כמה נקודות לבהירות. אתה תמיד יכול להקיף אחורה כדי להסיר כל נפיחות או מילים מילוליות – אתה יודע, מונחים כמו "מילה מילולית".

אולי יעניין אותך גם: בניית חנות וירטואלית אינטרנטית , מה זה ppc

3. ההוכחה החברתית שלך

אם אי פעם קניתם משהו באינטרנט (ובמיוחד אם הוא היה יקר), כנראה שגללת באובססיביות בין אלפי ביקורות על מוצרים. 

זו הוכחה חברתית, וזה כלי רב עוצמה לשכנוע.

במילים פשוטות, הוכחה חברתית היא השימוש באותות חברתיים כדי להמחיש שאנשים אחרים קנו, צרכו, קראו או השתתפו במה שאתה מציע. הרעיון הוא שאנשים נוטים יותר להתגייר אם הם רואים שאחרים לפניהם עשו זאת (והיו שמחים שעשו זאת).

שמור על שליטה בנרטיב המותג שלך על ידי שימוש בטקטיקות הוכחה חברתית כמו:

  • חוות דעת של לקוחות
  • ספירה של כמה לקוחות יש לך
  • אמון בחותמות כדי לבסס את אבטחת המידע
  • פרסים מארגונים בעלי מוניטין
  • המלצות של מומחים

4. הקריאה לפעולה שלך (CTA)

יעד ההמרה שלך הוא מטרת דף הנחיתה שלך. הקריאה לפעולה שלך (CTA) היא הטקטיקה שהופכת את המטרה שלך למציאות.

בדרך כלל, קריאה לפעולה מוצגת כלחצן עצמאי בדף לחיצה או כחלק מטופס מוביל. CTAs גרועים הם הסטנדרטים "לחץ כאן" או "שלח". CTAs איומים נוצרים מבלי לחשוב על מסע המבקר. 

מה זה אומר? תסתכל על מודעת המדיה החברתית הזו מהסיאטל טיימס:

איך ה-CTA גורם לך להרגיש? 

כן, אנחנו רק מדברים על כפתור, אבל זה הכפתור . זו כל הסיבה שבזבזת את כל הזמן הזה ביצירת דף נחיתה. CTA טוב מתקשר ל-USP שלך ומנסח בבירור מה המבקר יקבל בתמורה לקליק שלו.

טיפ! כפתורי CTA הם ללא ספק המרכיב החשוב ביותר בדף הנחיתה שלך. על ידי עיצוב כפתורים אלה כדי לבלוט, אתה יכול להגדיל באופן דרמטי את הסיכויים להמרות. זה כולל משחק עם צבע, גופנים, גודל ומיקום – הכל תיקונים מהירים וקלים.

אבל הטפסים! מה לגבי הטפסים?

רבים מהמשווקים מהדורים המובילים יטענו שקל לגרום למישהו ללחוץ על כפתור, אבל הטפסים הם האתגר האמיתי . והם לא טועים – אנשים נזהרים מאוד מהזנת הפרטים האישיים שלהם. 

כמו כן, אם אתה צריך למלא טופס כל כך מפורט שהוא כולל הכל, החל משם הנעורים של אמך ועד לסוג הדם של בן דודך פרד, זה פשוט לא שווה את זה. לכן אנו תמיד ממליצים לשמור על הטפסים הבסיסיים.

על ידי הטמעת טופס מבוסס-שלבים – הידוע גם בשם טכניקת פירורי הלחם – JetPet ממזער את המאמץ הנתפס של מילוי הטופס.

מכיוון שזה כל כך חשוב, בואו נסכם את שיטות העבודה המומלצות ל-CTA:

  • הימנע משפה כללית כמו "לחץ כאן".
  • שאל רק מה אתה צריך ושמור טפסים קצרים. אם אינך יכול לזוז בשדות קלט, חלק את השאלות שלך לשלבים באמצעות טכניקת פירורי הלחם. 
  • אתה יכול להשתמש במספר קריאה לפעולה כל עוד הם משרתים יעד המרה אחד.
  • המבקר הוא בראש סדר העדיפויות שלך. היה ברור כיצד לחיצה על ה-CTA שלך תועיל להם או מה הם יקבלו בתמורה.

אין לך זמן? תגיד שלום, לתבניות דפי נחיתה!

נשימות עמוקות. הגיע הזמן שנדבר על תבניות. 

תבניות הן החיסכון האולטימטיבי בזמן יצירת דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות תוך כדי מחנק זמן. הם נועדו למטרות המרה ספציפיות ויש להם את כל האלמנטים החיוניים – הם רק מחכים לגמר הגימור שלך. סטירה על לוגו, עדכן את העותק והוויזואליה, ובאם ! זה עתה יצרת דף נחיתה יעיל. זה באמת כל כך קל. 

כשאתה יכול לבנות דפי נחיתה במהירות, יש לך הרבה יותר זמן לדברים אחרים. אתה יכול אפילו להיכנס לאימון – או לצפות מחדש בחברים בנטפליקס. היי, אתה עושה אתה. אין פה שיפוטיות

מרכיבים חיוניים של דף נחיתה מוצלח כותרת ראשית וכותרת תומכת. הצעת מכר ייחודית. היתרונות של ההצעה שלך. תמונות או סרטון המציגים את הקשר השימוש. הוכחה חברתית. הצהרת חיזוק. טיעון סיום. קריאה לפעולה

7 טיפים מרכזיים ליצירת דפי נחיתה בעלי המרה גבוהה בחר את בונה דפי הנחיתה הטוב ביותר. … לכו מעל ומעבר עם הצעת הערך שלכם. … שמור על דברים פשוטים במיוחד. … הראה לאנשים הוכחה חברתית. … השתמש בסרטון קידום מכירות. … הסר רכיבי ניווט. … A/B בדוק את דף הנחיתה שלך.

שתף את המאמר "4 המרכיבים החיוניים של דף נחיתה מנצח" עם חברים
4 המרכיבים החיוניים של דף נחיתה מנצח
4 המרכיבים החיוניים של דף נחיתה מנצח
קבל חדשות רכב ישירות לתיבת המייל שלך!