מדריך איך לבדוק עומק צמיג ברכב

איך אתה יכול לדעת מתי הגיע הזמן לצמיגים חדשים? חשוב לדעת איך לבדוק את עומק הצמיגים כי צמיגים קירחים מסכנים אותך, את המשפחה שלך ואת האנשים האחרים על הכביש מכיוון שיש לך פחות אחיזה וכוח עצירה.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים אתה יכול לדעת אם הצמיג שלך הוא נמוך מספיק כי אתה צריך לקפוץ עבור צמיגים חדשים. הנה כמה מהדרכים האמינות ביותר לבדוק את עומק צמיגי הצמיגים.

מהו עומק צמיג?

עומק צמיגים הוא המרחק מהחלק העמוק ביותר של החריץ של הצמיג שלך לחלק העליון של בלוק הצמיג. עומק צמיג גבוה יותר עוזר למכונית לעצור מהר יותר ועוזר לשמור על הרכב שלך על הכביש בתנאים רטובים, מושלגים או קפואים.

אתה בהחלט צריך להחליף את הצמיגים שלך כאשר הם מגיעים 2/32 " של עומק לדרוך, ואתה צריך לשקול להחליף אותם ברגע שהם מגיעים 4/32 "עומק לדרוך, כי זה כאשר הצמיגים שלך מתחילים לאבד את הביצועים שלהם.

דרכים לבדיקת עומק הצמיגים

הנה 5 הדרכים הטובות ביותר לבדוק את עומק הצמיג שלך. לא משנה באיזו שיטה אתה משתמש, למדוד את החלק של הצמיג שלך שנראה השחוק ביותר.

מבחן פני

אם אתה עדיין משתמש במזומן ויש לך כמה מטבעות שימושיים, אתה יכול בקלות לבדוק את עומק הצמיג שלך. תתחיל עם אגורה, ותניח אותו בין הצמיגים עם הראש של לינקולן מלמד למטה.

אתה יכול לראות את החלק העליון של ראשו של לינקולן? אם כן, הצמיגים שלך יש פחות מ 2/32 " של עומק לדרוך ויש להחליף מיד.

אם לפחות חלק מראשו של לינקולן מכוסה, ייתכן שלצמיגים שלך עדיין יש קצת חיים בתוכם. עם זאת, ייתכן שתרצה לשקול להחליף אותם אם הם לא גם לעבור את מבחן הרבעון.

מבחן רבע

כמו מבחן פני, להכניס רבע לתוך הצמיג שלך לדרוך עם ראשו של וושינגטון פונה כלפי מטה. אם אתה יכול לראות את החלק העליון של ראשו, הצמיגים שלך יש פחות מ 4/32 " של לדרוך עזב והם חווים מתיחה מופחתת כתוצאה מכך. אתה צריך לשקול להחליף את הצמיגים שלך אם הם נכשלים במבחן הרבעון.

פסים מחוון ללבוש לדרוך

לא לשאת מזומנים עליך? למרבה המזל, יש דרכים לבדוק את עומק הצמיג שלך מבלי להשתמש במטבעות.

רוב הצמיגים בימים אלה יש ללבוש מוטות מחוון ללבוש יצוק לתוך חריצי לדרוך. אם הצמיג שלך הוא ברמה עם מוטות המחוון, לדרוך נשאר רק 2/32 אינץ', ויש להחליף את הצמיג בהקדם האפשרי.

מד עומק לדרוך

לא יכול למצוא את סרגלי המחוונים ואין לך מטבעות? רוצה לקבל את הקריאה המדויקת ביותר? אתה יכול לבדוק את עומק הצמיג שלך באמצעות מד עומק לדרוך. גאדג'טים אלה קטנים, זולים וקלים להשגה מחנות חלקי חילוף לרכב או באינטרנט.

איך משתמשים במד עומק לדרוך?

מעל חריץ בתבנית הצמיג, יש להצמיד את ידית המד כנגד קוביות הצמיגים. כוון את המד לתוך החריץ ולדחוף את הגשוש למטה עד שהוא פוגע בבסיס של הצמיג. הסר את המד ולקרוא את עומק לדרוך, אשר בדרך כלל אתה יכול למצוא בצד של החבית.

יש אנשי מקצוע ב פעולה תנין לבדוק צמיגים

אם אתה עדיין לא בטוח ביכולת שלך לבדוק את עומק הצמיג שלך, או אם אתה פשוט לא רוצה ללכלך את הידיים שלך, אנחנו שמחים לבדוק את עומק הצמיג שלך בשבילך ולתת לך לדעת כמה קרוב אתה צריך צמיגים חדשים.

1 תגובות על “מדריך איך לבדוק עומק צמיג ברכב”

  1. רום

    הדרך הבסיסית לבדוק את עומק הצמיג ברכב היא להשתמש במדסטר מתאים ולהעריך את עומק הצמיג בתוך הגבולות המומלצים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top