שיווק בפייסבוק לסוכנות רכב – פרסום בפייסבוק לסוחרי מכונית

סוחרי מכוניות יכולים להשתמש במודעות הדינמיות של פייסבוק ובפילוח חזק כדי ללכוד קונים של מכוניות עם משפך נמוך. השתמש בעצות ובשיטות עבודה מומלצות אלה כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה וליצור לידים נוספים מקמפיינים של שיווק בפייסבוק לסוכנות רכב.

מודעות פייסבוק הטובות ביותר לסוחרי רכב

בנוסף לסוגי המודעות הסטנדרטיים שקיימים כבר שנים, פייסבוק מציעה מודעות קטלוג מבוססות מלאי שהופכות את פלטפורמת הפרסום ליעילה במיוחד עבור סוכנויות רכב המעוניינות ליצור לידים באיכות גבוהה ובעלות משפך נמוך.

מודעות מלאי דינמיות

פרסום דינמי הוא חובה עבור כל סוכנות תחרותית. על ידי קישור פיד מלאי הרכב שלך לקטלוג פייסבוק, אתה יכול ליצור באופן מיידי מודעות קרוסלה הכוללות תיאורי רכב עדכניים ומידע על תמחור חי. השתמש במודעות אלה כדי להחזיר משתמשים לאתר שלך על ידי פילוח פריטים או דגמים מסוימים לסדרות רכב שיבטיחו שהמודעות שלך יוצגו רק למשתמשי פייסבוק המעוניינים בכך. לאחר מכן, עבור רמה עמוקה יותר ופלח קונים באמצעות מודעות ספציפיות ל- VIN המקשרות אותם ישירות לפיסת המלאי המדויקת באתר שלך.

על ידי פילוח שילוב בריא של מבקרים קודמים באתר וקונים חדשים בשוק, אתה יכול להבטיח כיסוי משפך מלא ולמנף באופן מלא את פייסבוק כערוץ ליצירת לידים.

התוצאות? הניסיון שלנו הראה שמודעות דינמיות בפייסבוק מביאות לתעריף קליקים גבוה פי 2, עלות לקליק נמוכה פי 47 ו-3.4% יותר המרות בהשוואה לקריאייטיב סטטי של מודעות.

מודעות טופס לידים

בנוסף למודעות מלאי דינמיות, ניתן להשתמש במודעות טופס הלידים של פייסבוק כדי ליצור ישירות לידים מתוך האפליקציה. במקום שמשתמשים ילחצו על VDP, הם יתבקשו למלא טופס עם פרטי הקשר שלהם. מודעות אלה יעילות במיוחד בכלי רכב כדי להגיע לקונים בעלי משפך נמוך ולהמיר אותם ללידים.

חלק ממה שהופך מודעות טופס לידים ליעילות כל כך היא החוויה המקורית שמאפשרת למשתמשים למלא ולשלוח טפסים במהירות מבלי לעזוב את ממשק פייסבוק. המודעה והטופס ניתנים להתאמה אישית לחלוטין, ואתה יכול לסנכרן את ה- CRM שלך כדי לוודא שהלידים שאתה יוצר נשלחים באופן אוטומטי לצוות המכירות שלך.

מודעות של טופס לידים אכן דורשות תקופת הגדרה ארוכה יותר, אך מניסיוננו הן מבצעות ביצועים טובים יותר מהביצועים המרשימים ממילא של מודעות מלאי דינמיות.

מודעות סרטון וידאו

מודעות סרטון יכולות להיות דרך יעילה להגביר את המודעות למותג או להגיע אליו. בדרך כלל איננו ממליצים על קמפיינים עתירי מותגים כעדיפות ראשונה בפייסבוק; עם זאת, מודעות אלה יכולות להיות בעלות ערך עבור סוכנויות או סוחרים חדשים המעוניינים לקדם היבט מסוים של העסק שלהם או להגביר את המודעות לסוכנות בכללותה. כאשר אתה צריך להעביר מבצעים, מבצעים או הבטחות למותג, בחר צפיות או חשיפות כמטרת הקמפיין שלך כדי להגיע לנפח גבוה של משתמשי פייסבוק רלוונטיים בעלות נמוכה יחסית.

הפילוח הטוב ביותר בפייסבוק לסוחרי רכב

פייסבוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות פילוח, אך יש שלוש שהוכיחו את עצמן כיעילות ביותר לסוחרי רכב.

שיווק מחדש

מניסיוננו, שיווק מחדש הוא שיטת הפילוח המוצלחת ביותר לסוחרי רכב המפרסמים בפייסבוק. קמפיינים של שיווק מחדש מפלחים מבקרים קודמים באתר כדי להבטיח שהוצאות המודעות שלך מתמקדות במשתמשים שכבר מכירים את המותג שלך וידועים כמי שמחפשים רכב.

כדי ליצור קהל שמפלח מחדש, אתה יכול לעקוב בקלות אחר מבקרים קודמים ולפלוח מחדש באמצעות פיקסל פייסבוק. לאחר מכן ניתן לפלח קהל זה לקמפיינים ספציפיים בהתבסס על הדפים שבהם צפה, משך הזמן שחלף מאז ביקורו האחרון, משך הזמן הכולל שהושקע באתר ופעילות רלוונטית אחרת.

שיווק דומה לשיווק מחדש

ברגע שיש לך רשימת שיווק מחדש, פייסבוק יכולה ליצור קהל דומה לשיווק מחדש על ידי מציאת משתמשים עם נתונים דמוגרפיים ומאפיינים דומים לאלה של המבקרים הקודמים באתר. אמנם לא יעיל כמו שיווק מחדש, מיקוד קהל דומה לשיווק מחדש נוטה לייצר הצלחה מתונה בעלות נוספת נמוכה עבור סוכנויות.

נתוני צד שלישי

מינוף נתוני צד שלישי מאפשר לך לפלח קונים בשוק על סמך העניין שלהם, בין אם הם רוצים להחכיר או לקנות רכב, הדגם שהם שוקלים וכו '. רמה זו של פילוח דורשת שילוב עם ספק נתונים מותאם אישית של צד שלישי, אך שווה את זה עבור הגישה הממוקדת בחדות להגעה לקונים מוכנים לרכישת מכוניות. השתמש בנתונים של ספקים חיצוניים כדי לשייך קהל מותאם אישית לערכות רכב לדיוק פילוח מרבי.

1 תגובות על “שיווק בפייסבוק לסוכנות רכב – פרסום בפייסבוק לסוחרי מכונית”

  1. Alexya

    שיווק בפייסבוק יכול להיות מעניין ויעיל עבור סוכנות רכב. הוא יאפשר להם להרחיב את הגבלות האתר, ולהגיע לקהל המטרה שלהם בצורה יותר מוצלחת.

כתיבת תגובה

Scroll to Top