צמיגים שטוחים: איך הם עובדים?

צמיגי ריצה שטוחים כוללים עיצובים מתקדמים המחזקים את הצמיג בדרך כלשהי, כך שתוכל להמשיך לנהוג עליהם ולמצוא תחנת תיקון במקרה של נקב או דליפה. למרות שהם לא יכולים להיות מונעים במשך זמן רב מדי, כאשר מונעים במהירות מקסימלית של 50 קמ"ש רוב הדירות נותנות לנהגים 50-100 קילומטרים נוספים כדי להגיע בבטחה לתיקון אוטומטי או לחנות צמיגים.

סוגי צמיגים שטוחים (מערכת טבעת תמיכה ומערכת תמיכה עצמית)

ישנם כיום שני סוגים עיקריים של צמיגים שטוחים; אלה המשתמשים במערכת טבעת תמיכה ואלה המשתמשים במערכת התומכת בעצמם.

צמיגים שטוחים התומכים בעצמם

צמיגים אלה כוללים קיר צדדי מחוזק שנבנה לעמוד במשקל הרכב אם הצמיג מאבד לפתע אוויר.

צמיגים שטוחים המשתמשים במערכת טבעת תמיכה

צמיגים אלה משתמשים ברצועה מחוזקת של גומי מוקשה או חומר אחר שיכול לתמוך במשקל הרכב במקרה של אירוע אובדן אוויר פתאומי להתרחש.

היתרונות והחסרונות של צמיגים שטוחים

מקצוענים

אתה יכול להמשיך לנסוע – עם יותר זמן להגיע לחנות תיקונים, אתה לא צריך לדאוג לצאת מהמכונית כדי להחליף צמיג בעצמך. חלפו הימים של החלפת צמיגים באמצע הגשם, הקור או החום. עם דירות ריצה, אתה יכול בבטחה לנהוג את עצמך מהכביש העמוס או הרחק מהחלק הרע של העיר מבלי לדאוג לפגיעה נוספת ברכב שלך.

אין צמיג רזרבי – מבלי לדאוג שהצמיגים שלך ישתטחו, אתם גם לא צריכים לדאוג לשמירת צמיג רזרבי. היעדר צמיג רזרבי, שקע ומפתח ברגים פירושו גם שהמשקל הכולל של הרכב שלך יקטן, מה שעוזר לשפר את צריכת הדלק שלך לאורך תקופה ארוכה ומפנה את שטח המטען שלך לשימושים אחרים.

יציבות – דירות ריצה נועדו לתמוך במכונית שלך לא משנה כמה אוויר ברח מהצמיגים. בגלל זה, צמיגים שטוחים לתת לנהגים יותר שליטה ויציבות בעת היגוי מאשר צמיגים מסורתיים לעשות במקרה של תרחיש אובדן אוויר מוחלט.

חסרונות

נסיעה מחוספסת יותר – קירות הצד מחוזקים של צמיגים אלה פירושם באופן טבעי שיש להם פחות גמישות כאשר עוברים על בליטות. זה יכול לגרום לנסיעה קצת יותר קשה מהרגיל, אבל רוב יצרני הרכב שכלי הרכב שלהם מגיעים עם דירות ריצה מוודאים ומכוונים את המתלים כדי להתאים לכך.

זמינות – נכון לעכשיו, רק ברידג'סטון מציעה קו מלא של צמיגי החלפה שטוחים. רוב צמיגי הריצה השטוחים האחרים נחשבים לציוד מקורי למכוניות חדשות בניגוד לצמיגים חלופיים, מה שעלול להפוך את זה למאתגר למצוא את הגודל והדגם הדרושים לך. חנויות צמיגים נוטות לשאת את סוגי הצמיגים הפופולריים ביותר למכוניות שכבר נמצאות על הכביש, כך שאם יש לך רכב חדש לגמרי זה יכול להיות קשה למצוא תחליף.

כתיבת תגובה

Scroll to Top