מתי להחליף את להבי המגב (וישרים) ברכב

זה מספיק קשה לנהוג בגשם, ברד ושלג. אם אתה צריך להציץ דרך פער קטן בשמשה הקדמית ויש לך את להבי המגב במלוא המהירות במקלחת קלה, אז אתה עושה את החיים קשים יותר ממה שהם צריכים להיות

בשלב זה, זה די ברור שאתה צריך להחליף את להבי המגב שלך, אבל אתה לא צריך לתת לו להגיע כל כך רחוק אם אתה יודע מה לחפש.

שינוי האקלים של להב המגב שלך

להבי המגב נשחקים, והם זקוקים להחלפה קבועה כשהם מתפרקים עם הזמן. אם אתה גר באזור עם שלג כבד ומלח על הכביש או אפילו גשם כבד, אז זה מתקבל על הדעת שהם ישברו מהר יותר. אפילו טמפרטורות חמות ותרסיס אוקיינוס יכולים להשפיע על הגומי.

לכן אתה צריך לעשות לוח זמנים החלפת מגב שמשה הקדמית שעובד עבור התנאים שלך. זה אולי נראה בסדר לשנות אותם פעמיים בשנה, אבל אם אתה מסתמך על המגבים שלך והם חוסכים אותך מתאונה, אז זה יהיה ההשקעה הטובה ביותר שאתה אי פעם לעשות.

בדיקות קבועות חוסכים לך כסף

הקפד לבדוק את להבי המגב שלך באופן קבוע. תבדוק שהגומי לא התקלקל, ויש לך קצה אחיד וחד ללהב. חפש סדקים וסימני בלאי אחרים. זה הזמן לעשות משהו בקשר לזה ולקחת את המכונית שלך לסט חדש של להבי מגב.

בדיקה שגרתית מדי פעם יכולה גם לחשוף בעיות עם המגבים עצמם. הם יכולים לנוע בין יתד שבורה ישר לשקע להב מגב נוקשה. אלה תיקונים קלים, אבל אם לא תטפל בהם, הם רק יחמירו.

אתה צריך גם לחפש פסים. כשאתה רואה פסים, זה אומר שאין לך נקודת מגע זוגית על הזכוכית. זה אולי לא נראה כמו עניין גדול, אבל השילוב של פסים של מים לא ברורים, מלוכלכים ושמש נמוכה תלויה יכול להוכיח קטלני.

אל תסתכן בהסחת דעת משנה חיים

 

המים יכולים לנטרל את האור בדרכים בלתי צפויות ולהעמיס על העיניים. חוץ מזה, אם דעתך מוסחת על ידי הבזק של אור על השמשה הקדמית, אתה לא מסתכל רחוק מספיק קדימה כדי לראות מה קורה מולך. אובדן הריכוז הזה יכול לגרום לתאונה קשה, וזה לא שווה את הסיכון.

זה אותו סיפור אם להבי המגב שלך מגמגמים על הזכוכית בתנועה קצוצה או חורקת. זה אומר שהלהב עצמו כבר לא ישר והתקשה באזורים מסוימים או פיתח עקמומיות. כל התנועות הסוערות האלה ישאירו מים על השמשה הקדמית שלך והן סימן ברור שמשהו לא בסדר. זה אומר שאתה צריך שירות החלפת להב מגב.

אתה יכול להזמין מגבים שמשה חלופית באינטרנט. אם אתה עושה, לוודא שאתה מקבל את גודל להב המגב הנכון. אם אתה לא בטוח, אז להשאיר אותו למקצוענים ב צמיג תנין פעולה כדי למצוא את המגבים השמשה הקדמית הנכונה עבור הרכב שלך.

אתה יכול לשדרג את המגבים שלך

אל תחשוב כי להבי OEM המכונית שלך מגיעה מצויד הם תמיד הטובים ביותר. הם פתרון אמין לכל הסביבה במחיר סביר, אבל לא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבור האקלים הספציפי שלך. ניתן לשדרג עם להבי מגב אפטרמרקט יעילים בהרבה, ואפילו לטפל בשמשה הקדמית בציפוי הידרופובי לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כאשר אתה יודע מה לחפש קל לדעת מתי הגיע הזמן להחליף את המגבים השמשה הקדמית שלך.

1 תגובות על “מתי להחליף את להבי המגב (וישרים) ברכב”

  1. עילי

    ך

    תהליך החלפת הלהבי מגב ישרים הוא פשוט במיוחד. נדרש לבדוק את שטחים הלהבים כל שנה בעת ההחלפה ולהחליף אותם אם הם נזקקים לתיקון. תוך כדי שנה, עליך לבדוק את שטחי הלהב על מנת לוודא שהם במצב טוב ולהחליף אותם אם נזקקים לתיקון.

כתיבת תגובה

Scroll to Top