מה לעשות אם המחשב הנייד שלך קופא?

עבדת בשמחה על המחשב הנייד שלך, ו- זה פתאום הקפיא אותך? צוות העזרה שלנו בפרת' מקבל שיחות מבוהלות מלקוחות שחושבים שהם עשויים להיות עדים למתקפת סייבר. הקפאה יכולה להיות סימפטום של כל בעיה – בעיות תוכנה, בעיית חומרה, זיכרון לא מספיק או התקפה זדונית. אז, מה אתה עושה כאשר המחשב הנייד שלך קופא? ראשית, להרפות מלחצן המצוקה. לאחר מכן, נסה את הטיפים הבאים של מומחי ה- IT שלנו.

מה לעשות אם המחשב הנייד שלי קופא?

המתנה והפעלה מחדש

זהו הצעד הראשון והקלה ביותר שיש לעשות. אם אתה עובד במשך שעות ארוכות, יש סיכוי שהמעבד התחמם ולוקח זמן עד שהמערכת תדביק את הפער עם הבקשות הנוכחיות שלך. המתן מספר דקות, אפשר למערכת להתקרר ולאחר מכן נסה לאתחל מחדש. זיכרון ה- RAM מנוקה על-ידי הפעלה מחדש של המחשב הנייד. הקפד לא ללחוץ על מקשים אקראיים כאשר המערכת מוקפאת, מכיוון שהדבר מציב עומס נוסף על ה- CPU ויחמיר את הבעיה.

סגירת התוכנית שאינה מגיבה

מנהל המשימות מציג את התוכניות הפועלות כעת. כדי לפתוח, באפשרותך להשתמש בקיצור המקשים Ctrl+Shift+Esc. אם זה לא עובד, הקש Ctrl+Alt+Del ולאחר מכן בחר "הפעל את מנהל המשימות". ברשימת התוכניות, מצא את זה שגורם לבעיה האמיתית ומשתמש בהרבה זיכרון. בחר בלחצן "סיים משימה" כדי להפסיק להפעיל תוכנית זו. אם המערכת עדיין קפואה, פשוט הפעל אותה מחדש. לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד שהמערכת תכבה. הפעל מחדש את המחשב הנייד; רוב הבעיות הקפואות של המחשב הנייד נפתרות עם הפעלה מחדש.

בדוק אם קיימים עדכונים חדשים

יש סיכוי שפספסת עדכוני מערכת כלשהם וזה עדיין ממתין. פתח את שורת המשימות וסמן "הצג סמלים מוסתרים". לעתים קרובות עדכונים כאלה יופיעו כאן. הפעל עדכונים אלה, התקן אותם לחלוטין והקפידו להפעיל מחדש את המערכת.

סריקה לאיתור תוכנות זדוניות

רוב סריקות האנטי-וירוס הטובות ביותר פועלות ברקע. אם אתה עדיין חושד בהתקפה, הפעל סריקה עבור המערכת כולה. תוכנות זדוניות יכולות להשתמש בכוח המעבד ולהאט או להקפיא את המערכת שלך.

תיקון מחשבים בחיפה

בצע ניקוי דיסק

בדיקת זיכרון ה- RAM שלך

אם זיכרון ה- RAM של המחשב הנייד פגום, הוא עלול לגרום למחשב הנייד שלך לקפוא. פתח את כלי אבחון הזיכרון של Windows מתפריט התחלה. הפעל את הכלי – הוא יאתחל את המחשב, יבדוק את הזיכרון ויודיע לך אם הוא מזהה בעיה כלשהי.

1 תגובות על “מה לעשות אם המחשב הנייד שלך קופא?”

  1. כהן

    התקן מחדש את התוכנה שלך, בדוק את החיבור אל התקני החשמל, ובדוק את חום המעבד.

כתיבת תגובה

Scroll to Top