מדריך איך לפנות מקום במייל של גוגל GMAIL?

Gmail היא אפליקציה פופולרית לתקשורת דוא"ל הן למטרות רשמיות והן למטרות אישיות. ככל שיותר ויותר עסקים עוברים לעבודה מאפשרויות ביתיות, Gmail הופכת לכלי שימושי לשיתוף קבצים ולהישאר מחוברים. Gmail יכול להיות איטי או לא פונקציונלי עקב תיבת דואר נכנס מלאה – אם אתה משתמש Gmail בהרחבה, זה יכול להשפיע באופן משמעותי על פרודוקטיביות העבודה שלך. זוהי בעיה נפוצה מאוד שאנו מקבלים בצוות עוזרי ה- IT שלנו בפרת ' – בואו נשמע מהם כמה דרכים פשוטות לפתור את בעיית החלל בחשבונות Gmail שלך.

דרכים לפנות מקום ב- Gmail

קבלת חבורה של הודעות דוא"ל כל יום יכול להפוך את תיבת הדואר הנכנס של Gmail שלך מלאה. גוגל מספקת למשתמשים שטח אחסון של 15GB בחינם. אבל, הוא משותף בין ג'ימייל, תמונות גוגל, גוגל דרייב, Google Docs, וסדינים, מה שהופך אותו חיוני כדי לנקות את הבלגן.

הנה כמה טיפים מהירים וקלים לפינוי מקום בחשבון Gmail שלך.

בצע ניקוי

מכיוון שכל דואר והקובץ המצורף שלו צורכים מקום, שקול לנקות את הודעות הדוא"ל המיותרות הללו. הצעד הראשון הוא לנקות את הכרטיסיה חברתי, מבצעים וספאם. עשה זאת באופן קבוע כדי למנוע עומס.

אפשרות נוספת היא להעתיק את כתובת הדוא"ל שממנה אתה מקבל הודעות דוא"ל לקידום מכירות, לחפש בכתובת זו בסרגל החיפוש ולמחוק את כולם בבת אחת.

באפשרותך גם למחוק קבצים לפי גודל. Gmail לא תציג כמה שטח אחסון משתמש כל הליך משנה של דואר אלקטרוני, אך מאפשרת חיפוש הליכי משנה לפי גודל. פשוט הקלד את הגודל בסרגל החיפוש והקש Enter. קבצים הזמינים בגודל המבוקש יופיעו ובאפשרותך למחוק אותם ולפנות את השטח המשמש אותם.

תיבת החיפוש Gmail מאפשרת חיפוש סוגי קבצים ספציפיים, כגון mp3 או doc כדי לאתר קבצים מצורפים גדולים יותר. חפש הודעות דואר אלקטרוני הכוללות קבצים מצורפים על-ידי פתיחת הפתיחה הנפתחת של החיפוש ובחירה בתיבה "יש קובץ מצורף". מגבלת הגודל של קובץ קובץ קובץ מצורף של Gmail היא 25MB, כך שבאפשרותך לפנות נתח גדול יותר של שטח בשיטה זו.

ניקוי קבצי כונן

גוגל דרייב הוא מקור מצוין לאחסון קבצים. העלאת קבצים ומסמכים ענקיים בכונן או אחסון תמונות גיבוי יכולים גם לצרוך את שטח האחסון של Gmail. הקפד להסיר את כל הקבצים שאינם בשימוש עוד.

שמירה ומחיקה

אם אינכם רוצים לאבד את הודעות ה-Gmail הישנות או הגדולות יותר, תוכלו להמיר אותן ל- PDF. ניתן למחוק את הודעת הדואר האלקטרוני המקורית לאחר שמירה או הדפסה של גירסת PDF.

אם הקבצים המצורפים חשובים לך, באפשרותך להוריד אותם ולאחסן אותם במקום כלשהו לפני מחיקת הודעת הדואר האלקטרוני. מאחר שהדפסה אינה אפשרות ידידותית לסביבה, שקול אחסון בענן. צוות ה- IT המנוהל המיומן שלנו יכול לעזור לך להגדיר אפשרויות מחשוב ענן לאחסון מסמכים חשובים אלה ב- Gmail שלך.

טכנאי מחשבים ניידים בחיפה

הגדרת הודעות הדואר האלקטרוני שלך לטקסט רגיל

הודעת דואר אלקטרוני אחת בתבנית HTML עם תמונה מצורפת ותוכן מעוצב לא תשנה הרבה. עם זאת, מספר ניכר של הודעות אלה לאורך זמן עלול להוביל לשימוש לא רצוי בשטח. במקום זאת, השתמש בטקסט רגיל; אין להם אפשרות לתחום תמונה בתוך ההודעה או לעצב טקסט. מאותה סיבה, הם קלים לטעינה ואינם תופסים מקום רב כמו הודעות דוא"ל HTML. לאחר שתגדיר את העדפתך לטקסט רגיל, Gmail תזכור אותה.

הסר טקסט מצוטט לא רלוונטי

אמצעי חכם נוסף לחיסכון בשטח האחסון הוא על-ידי הסרת הצעות המחיר המהוות ברירת מחדל הכלולות בכל תשובה בדואר אלקטרוני. באפשרותך להסיר את הטקסט המצוטט כולו או לשמור רק את החלק הרלוונטי בעת תגובה. פעולה זו תמנע את העומס של אותן הודעות המופיעות שוב ושוב בשרשור ארוך של הודעות דואר אלקטרוני.

1 תגובות על “מדריך איך לפנות מקום במייל של גוגל GMAIL?”

  1. יהודה

    התחלה עם הבחירה באופציה "הודעה חדשה" בתפריט שבראש האתר. לאחר מכן, מלאו את פרטי הנמען וכותבו את ההודעה. לאחר מכן, יש ללחוץ על "שלח".

כתיבת תגובה

Scroll to Top