טעויות נפוצות של העברת ענן לעסקים

עם היתרונות האטרקטיביים של מחשוב ענן, ראינו עלייה במספר העסקים שעוברים לענן. עם זאת, העברת ענן צריכה להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע, שכן היא יכולה להיות מורכבת מבחינה טכנית. כדי לעזור לך להבין יותר, מומחי הענן שלנו בפרת' מפרטים טעויות נפוצות של העברת ענן וכיצד להימנע מהן.

אבל לפני שנגיע לזה, בואו נבין בקצרה מהי העברת ענן:

העברת ענן

העברת ענן מתייחסת להעברת כל הפעולות העסקיות בצורה דיגיטלית לשרתי ענן. הוא כולל נתונים, יישומים ותהליכי IT. ניתן גם להתייחס אליו כאל העברת נתונים מענן אחד לאחר או מתשתית פנימית או מדור קודם לענן.

מהן הטעויות הנפוצות בנדידת ענן?

היתרון הגדול ביותר של מעבר לענן הוא חיסכון בעלויות. איך? אחת הסיבות העיקריות לכך שרוב החברות דוחות שדרוגי תשתיות. IT נוטה להתפתח במהירות, ושדרוגים תכופים נתפסים כהוצאה שניתן להימנע ממנה. עם זאת, תשתיות מזדקנות או מיושנות למעשה מעכבות את הצמיחה העסקית ועולות לך יותר בטווח הארוך.

מחשוב ענן מאפשר לך להתאים מערכת חדשה בהתאם לצרכי החברה שלך מבלי להיות מודאג אפילו לגבי צמיחה עתידית או צמצום מכיוון שמחשוב ענן הוא מדרגי לחלוטין.

1. נודדים בבת אחת

אחת הטעויות העיקריות שחברות עושות היא לנסות ולעבור בבת אחת. חוסר ראיית הנולד ועזרה מקצועית מכניס אותם לצרות כמו זה שמוביל להפסדים עצומים בנתונים.

העברת ענן אינה משימה קלה. בהתאם לגודל הארגון שלך ולנתונים המאוחסנים, הזמן להעברה מוצלחת משתנה. מומלץ להשלים את תהליך ההעברה בשלבים, שכן נתונים מסוימים מעדיפים על פני אחרים בעת העלאה.

העברת ענן דורשת תכנון נרחב. כמו כמות הנתונים שיש להעביר הוא עצום, ועם הסיכון של אובדן נתונים נוכחים, זה תמיד בטוח להעביר את הקבצים בקבוצות קטנות. אחד הטיפים הראשונים להעברת ענן מוצלחת הוא תמיד להעביר נתוני בדיקה תחילה, שהם נתונים שאינם חיוניים. ברגע שהחוף פנוי, אפשר להמשיך לנתונים קריטיים. דגש זה מתוך העברות מוודא שאין אובדן נתונים.

2. פורמטי ענן לא מוכרים

טעות נפוצה נוספת שנעשתה במהלך העברת ענן מתרחשת במהלך העברה מענן אחד למשנהו. לא כל פלטפורמות הענן פועלות באופן דומה.

יכולות הענן שונות עבור התמחויות שונות. שמירה על זה בחשבון לפני הגירה יכול לחסוך הרבה עלויות. קביעת תצורה מחדש של נתונים לפני ההעברה דורשת היכרות עם סביבת הענן החדשה. לכן מומלץ להכיר את הענן החדש מספיק טוב מראש.

3. קביעת תצורה מחדש של נתונים

כפי שהוזכר לעיל, העברה דורשת ראיית הנולד לסוג השינויים הנדרשים עבור כל שירות ענן. לפיכך יש להגדיר מחדש את הנתונים והיישומים כך שיתאימו לשירות הענן החדש. יכולות המחשוב של חברה עשויות גם הן שלא לפעול עבור כל ענן. שינוי גורמים אלה חשוב כדי להימנע מטעויות בעת ההעברה.

4. חישוב עלות

אי התחשבות בעלות ההעברה היא בעיה מרכזית במהלך העברת ענן. חיוני שתבין את העלויות הכרוכות בתהליך ההעברה. העלויות אינן קשורות רק לתהליך בפועל; הוא כולל גם את ההפסד שנגרם במהלך הזמן שבו הנתונים לא יהיו זמינים עקב העברה.

5. אבטחת ענן

בשל המורכבות של תהליך העברת הענן, חששות אבטחה תופסים מושב אחורי במהלך ההעברה, ואסון יכול להכות בתקופה הבלתי צפויה ביותר. תוקפים יכולים לקחת אותך לא מודע לפגיעים ביותר שלך ולווה בהפסדים כבדים. מומלץ לנקוט אמצעי זהירות בשפע ולהקים מערכת אבטחה במקום כדי לאפשר העברה בטוחה של נתונים.

טכנאי מחשבים פרטי בחיפה

אלה הן חלק מהטעויות הנפוצות ביותר בנדידת ענן. הימנעות מטעויות אלה עלולה להוביל לחוויית העברה ללא טרחה. בעוד המעבר לענן יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שאתה עושה עבור העסק שלך, זהו תהליך טכני כי הוא בטוח יותר עזב לאנשי מקצוע.

1 תגובות על “טעויות נפוצות של העברת ענן לעסקים”

  1. אדם

    העברת ענן לעסקים היא פתרון מצויין לטובת שיפור מהירות האחסון והשירות שניתן ללקוחות. אולם, ישנם מספר טעויות נפוצות שניתן לפגוע בהצלחת העברת הענן, כגון דחיית עדכונים החלפה, שגיאות בהגדרת מתחם העברת הענן ודרישת עוד משאבים מחוץ למערכת. חשוב לדעת את הטעויות האלו ולפעול כדי למנוע את האפשרות שהן יכולות להתרחש.

כתיבת תגובה

Scroll to Top