היתרונות של MICROSOFT 365 לעסקים

כשמדובר בחבילת פרודוקטיביות שיכולה לשפר את זרימת העבודה העסקית, התקשורת והיעילות שלך, Microsoft 365 (לשעבר Office 365) היא אחת האפשרויות הטובות ביותר הזמינות שם. שינוי השם האחרון מ- Office 365 ל- Microsoft 365 משקף את מאמצי החברה להפוך חבילה זו לסט משולב של אפליקציות ושירותים, כולל בינוי וחידושים חדשניים אחרים. לדברי Microsoft, שינוי השם נועד להיות משקף יותר את מגוון התכונות והיתרונות במנוי כדי לענות על הצרכים הייחודיים של אנשים ועסקים. אז, מה עושה את זה כל כך פופולרי בקרב עסקים? בוא נברר.

היתרונות של Microsoft 365 לעסקים

כאן אנו מפרטים כמה מהיתרונות של Microsoft 365, מה להפוך אותו לחובה עבור כל עסק.

1. עבודה בכל מקום

אחד היתרונות העיקריים של Microsoft 365 הוא שהוא מאפשר למשתמשים לעבוד מכל מקום כל עוד יש גישה לאינטרנט והתקן תואם. באמצעות OneDrive, תוכל לגשת לקבצים מסונכרנים מכל מכשיר, בין אם מדובר במחשב או בטלפון נייד. ניתן לפתוח ולערוך הודעות דואר אלקטרוני, קבצים ותוכניות Office מכל מיקום, מה שהופך את העבודה מרחוק לפחות גוזלת זמן רב. בתוך מגיפה עולמית, למשמעות של תכונה מסוימת זו של Microsoft 365 אין גבולות.

2. מודל תשלום מבוסס מנוי

Microsoft 365 מציע לך גמישות פיננסית. השירות פועל במודל מנוי לכל משתמש לחודש. משמעות הדבר היא כי עסקים לא צריכים לשלם סכום עצום מראש כדי לגשת לשירות אלא צריך לשלם תשלום חודשי אשר ניתן לבטל בכל עת.

3. אחסון מאובטח ואמין

  • Microsoft 365 כולל תכונות אבטחה מוכללות המבטיחות את בטיחות הנתונים.
  • אימות רב-גורמי מבטיח גישה מוגבלת לנתונים רגישים. מומלץ למשתמשים להשתמש בשיטת אימות אחת לפחות (קוד אימות או שיחה) ל כניסה.
  • מדיניות מניעת אובדן הנתונים של Microsoft מאפשרת לך לשמור על מידע רגיש מוגן על-ידי הפיכת אפשרויות עריכה, הדפסה וסינכרון ללא הבוך מחוץ לסביבת החברה.
  • ניהול מכשירים ניידים (MDM) מאפשר לצוות ה- IT של החברה להגן על Office במכשירים הניידים של העובדים.

4. תקשורת וירטואלית

Microsoft 365 מתוכנן באופן שהופך את התקשורת מרחוק לפשוטה יותר. באמצעות Microsoft Teams, Skype for Business, Yammer, קבוצות Outlook ו- SharePoint, המרחק בין עובדים מרוחקים צומצם לכלום. ניתן לצפות בשינויים בזמן אמת בעת שימוש בגליונות אלקטרוניים של Excel או במסמכי Word המובילים לפחות בלבול במהלך עבודות משותפות. באפשרותך גם לשתף תיבות דואר ולוחות שנה, דבר היתרון בתזמון פגישות ואירועים של צוות.

5. תוכניות ערבוב והתאמת

במקום המוטו 'שלם והשתמש' ואחריו רוב חבילות הפרודוקטיביות, ל- Microsoft 365 יש עיקרון 'שלם לכל שימוש'. משמעות הדבר היא שאם צוות בחברה שלך אינו זקוק ליישום מסוים, נניח Power BI; באפשרותך ליצור חבילה שמשמיטה את Power BI עבור צוות זה. במילים פשוטות, אתה משלם עבור מה שאתה צריך.

6. שדרוגים ללא עלות

Microsoft 365 מגיע עם תכונת שדרוג אוטומטית המבטיחה שתמיד תעבוד עם הגירסה העדכנית ביותר של יישומים. השדרוגים פועלים באופן אוטומטי, ולא תצטרך לשלם תוספת כדי לגשת למה שחדש.

7. ניתוח נתונים ותמיכה 24/7

ניתן לאסוף בקלות את הניתוח של אפליקציות המשמשות את העובדים שלך. זה יעזור לך להבין את נקודות החוזק והחולשה של הצוות שלך, אשר בתורו יעזור לנהל עסק חלק יותר. השירות מגיע גם עם תמיכה מובטחת 24/7 ממיקרוסופט הן בטלפון והן בדואר.

תוכניות Microsoft 365 לעסקים

בוא נראה סקירה כללית של תוכניות Microsoft 365 השונות לעסקים.

  • Microsoft 365 Business Basic (לשעבר יסודות עסקיים של Office 365)

תוכנית זו היא הזולה ביותר מבין רמות המנויים של Microsoft 365. באפשרותך לגשת לגירסאות מבוססות אינטרנט ולמכשירים ניידים של אפליקציות ושירותים של Microsoft, אך אין לו גירסאות שולחן עבודה של יישומי Office כגון Word, Excel, PowerPoint ו- Outlook. אידיאלי לעסקים קטנים מאוד עם גישה לקישוריות לאינטרנט.

עלות – $5 לחודש למשתמש (התחייבות שנתית)

  • יישומי Microsoft 365 לעסקים (לשעבר Office 365 Business)

באפשרותך לגשת לאפליקציות שולחן עבודה מבוססות אינטרנט הניתנות להורדה של Microsoft, כגון Word, Excel ו- PowerPoint ו- Outlook, וכן גישה ל- OneDrive. תוכנית זו אינה כוללת שירותים אחרים של Microsoft כגון Exchange, SharePoint, Skype לעסקים, דואר אלקטרוני עסקי ו- Microsoft Teams. אידיאלי לעסקים הזקוקים ליימס Office במכשירים שונים ולאחסן קבצים בענן.

עלות – $8.25 למשתמש לחודש (התחייבות שנתית)

  • תקן העסקים של Microsoft 365 (לשעבר Office 365 Business Premium)

תוכנית זו מאפשרת לך ליהנות כמעט מכל יישומי Office ושירותי האינטרנט של Microsoft. הוא מאפשר לך להשתמש ברשיון אחד כדי לגשת לאפליקציות Office בחמישה מכשירים ניידים, חמישה מחשבי Tablet וחמישה מחשבים אישיים או מחשבי Mac לכל משתמש. בדומה לתוכניות אחרות, גירסה זו תומכת גם ב- 300 משתמשים. תוכנית זו מתאימה לחברות מעט גדולות יותר הזקוקות לכלי עבודה ושיתוף פעולה מלאים בעבודה מרחוק, כולל Microsoft Teams, דואר אלקטרוני עסקי, אחסון בענן וכו '.

עלות – $12.50 למשתמש לחודש (התחייבות שנתית)

  • Microsoft 365 Business Premium (לשעבר Microsoft 365 Business)

בעבר Microsoft 365 Business היא תוכנית Microsoft 365 היקרה ביותר עבור SMEs. בנוסף לכל יישומי Office ושירותי הענן, תוכנית זו מציעה אבטחה מקיפה המגנה על העסק שלך מפני איומי סייבר מתקדמים כמו תוכנות כופר ותוכנות זדוניות. יש לו גם תכונות מתקדמות כמו מחיקת נתונים מרחוק במכשירי החברה.

עלות – $20.00 למשתמש לחודש (התחייבות שנתית)

טכנאי מחשבים צבר חיפה

Microsoft 365 הוא ללא תחרות באיכות וכמות השירותים המוצעים. רוצה לעבור לסוויטת Microsoft 365? מבולבל לגבי איזו תוכנית לבחור עבור העסק שלך? הייעוץ שלנו ב- Office 365 יכול לעזור לך לבחור ביעילות את התוכניות הטובות ביותר עבור העסק שלך.

1 תגובות על “היתרונות של MICROSOFT 365 לעסקים”

  1. ברוך

    Microsoft 365 מספק מגוון יתרונות לעסקים, כולל גישה חופשית למשאבים באינטרנט, שירותי שליטה מתקדמים, אבטחת מידע מתקדמת וגישה חופשית לפייתון ו-R.

כתיבת תגובה

Scroll to Top